Program bersama adik-adik SMK Tanah Merah,Pendang..

Assalamualaikum...entri kali nie nak kongsi keseronokan bertemu adik2 SMK Tanah Merah dlm satu program kem kepimpinan pengawas....kali nie aku jadi fesi kepada group 9...antaranya adik Iz(ketua), Fawwaz, bear, Wanna Terbaik, Ina, Aminah@mina, laili dan nor Liz.....mereka sgt bersemangat terutama mina, dan iz....alhamdulillah,pada akhirnya kumpulan aku dpt 2 anugerah (no 2 keseluruhan dan anugerah khas),mereka memang layak...terima kasih jgk kepada saudari Anis,yg menggantikan aku sementara masa aku g protokol...hehehe...

Secara keseluruhannya, program ini byk memberi kesan yg mendalam dlm diri adik2 SMKTM. banyak perubahan yg dpt dilihat pada hari terakhir program..ia amat membanggakan kami...adik2 beri sepenuh kerjasama yg baik dlm menjayakan program...dr bermain golf hinggalah kepada aktiviti explorace yg menjadi tarikan kpd adik2...


Harapan ku, dptlah berjumpa dik2 SMKTM lg wlwpon ini thn terakhir aku kat UUM...sesungguhnya,bakti kita kepada adik2 kita adalah satu kenangan yg berharga dan mulia yg dpt memuaskan hati seseorang mahasiswa UUM...

aku hanya mampu berdoa agar adik2 yg dtg tu dpt taburkan bakti kat sek nanti, apa yg penting semangat setia kwn yg harus dipupuk antara pengawas2 sek....






Rakan2 ajk dan fasi sgt berkaliber dan bersemangat,seronok bekerjasama. Harap,agar hubungan setia kwn kita terjalin sampai akhir hayat...I.Allah...




Salam perjuangan utk kwn dan adik2...semoga kita boleh bersua lg di channel yg lain..i.Allah....salam perjuangan...

0 comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum.
-Jika suka entri ini silalah komen dan share ye.
-Pastikan komen anda tiada unsur-unsur lucah dan sensitif.
-Anda bertanggungjawab terhadap komen yang anda post.

Terima Kasih..:-)

 

Nasyid FM

Followers