Bola Sepak: Arsenal menang besar

Assalamualaikum...aku nak kongsi rasa gembira aku terhadap team luar negara aku iaitu ARSENAL atau THE GUNNERS...hahaha....masuk perlawanan ini dah 2 kali Arsenal menang besar 6-0, tetapi kali ini lebih bermakna sebab menang dlm kejohanan terbesar liga juara-juara eropah tu......dengan mengalahkan braga 6 gol tanpa balas akan menyebabkan team lain berjaga2 dgn kecemerlangan febregas dan peningkatan player baru iaitu chamarkh....apa2 pon aku tetap bangga dgn Arsenal...suke menggunakan pemain muda dan permainan yg cantik....selepas ini Arsenal akan bertemu dgn sunderland dalam EPL pulak....aku mmg mengharapkan kemenangan seterusnya utk menggugat kedudukan chelsea....bg kwn2 aku yg ramai minat MU dan liverpool, aku rasa ampa tangguhlaa hajat utk tgk team ampa duk atas Arsenal..ayo, berlagaknya aku..hahaha..tp tu bukan berlagak tp semangat..hahaha...oklaa...nanti aku sambung cerita tentang team kesayangan aku yer..hehehe...salam....terima kasih..


-akuhanyalahabu-

0 comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum.
-Jika suka entri ini silalah komen dan share ye.
-Pastikan komen anda tiada unsur-unsur lucah dan sensitif.
-Anda bertanggungjawab terhadap komen yang anda post.

Terima Kasih..:-)

 

Nasyid FM

Followers