Islamic Songs....

Entri HIBURAN kali nie, nak luahkan beberapa isu yg diajukan kepada akula..heheh...ada kwn2 yg tanya,kenapa ang suka sgt dgr lagu2 nasyid?.....Ada lagi tanya, tak boring ka dengar lagu2 nasyid??...ada jugak kata, kalu naik kereta dgn abu mmg boring coz dgr lagu nasyid ja..hahah....

AKU JAWAB : 1) Aku dah biasa dengar sejak kecil, dan telinga aku kata lagu nasyid sgt best..lainlaa dengan telinga2 hampa..hahhaa 2) Tak boringlaa,nasyid adalah lagu yg mendidik hati kita dan dekatkan kita dengan Pencipta, kalu boring makna kata hampa da masalah..hehehe..3) Sapa yang nak naik dgn aku naik,x nak naik dah...hahah...aku pon layan gak lagu LARA lain, dah ampa tak buat permintaan lagu,cam mana aku nak tukaq..ingat ampa suka..hahaha.....

Kat bawah nie ada beberapa video lagu nasyid yg aku sering dengar....LAYAN...heheehe

Lagu nie mmg best dan banyak pengajaran yg boleh kita ambil....Bebaskanlah Palestin..
Ha nie lagu Kumpulan aku...hehehe...lagu yg de kat album mini pertama.....Lagu untuk SAHABAT....layan........
Itu jelaa dulu yer..heheh....
-aku hanyalah abu-

0 comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum.
-Jika suka entri ini silalah komen dan share ye.
-Pastikan komen anda tiada unsur-unsur lucah dan sensitif.
-Anda bertanggungjawab terhadap komen yang anda post.

Terima Kasih..:-)

 

Nasyid FM

Followers